BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Narodni list, 16. oktobra 1903. godine

JOS NESTO O PROROCANSTVU ONOG SELJAKA IZ KREMANA

Mi smo u broju od prosle nedelje doneli clanak na ovom mestu, pod naslovom: Prorocanstvo.Taj clanak napravio je citavu senzaciju zato, sto se do sada ispunilo sve ono, sto je taj seljak iz sela Kremana okruga uzickog prorekao, a to prorocanstvo do sada nije bilo poznato siroj citalackoj publici.Tom prilikom, mi smo se obratili na stare ljude i molili smo, da nam jave sto o tom prorocanstvu, ako budu znali.Odmah sutra dan, dosao je u nasu redakciju jedan gospodin po imenu Milan Ilic, bivsi osmotritelj (sada cinovnik carinarnice) karantina racanskog. On nam je o tom prorocanstvu pricao ovo:,,Evo kako sam ja, g. urednice, saznao za prorocanstvo tog seljaka iz Kremana. Dok sam bio osmotritelj karantina racanskog, usnim ja u drugoj polovini 1867 god. ovaj san: Nasao sam se u Jagodini. Vidim kneza Mihajla. S desne strane uhvatio ga Ilija Garasanin a s leve strane turski pasa. Od jednom ga Garasanin povuce sebi a pasa ga dobro gurnu i knezu pade balcak.,,Sutra dan pricao sam taj svoj san karantinskom momku, Joksimu Cancarevicu. Joksim je znao, da taj seljak iz Kremana tumaci snove i prorice sta ce se u buducnosti dogoditi, pa onda ode kod njega i isprica mu za ovaj moj san. Tom prilikom taj seljak izmedju ostalog rekao je: Nece proci ni godinu dana, a knez ce poginuti. Sem toga ispricao je sve ono, sto ste vi u proslom clanku pod naslovom, Prorocanstvo, doneli. Interesantno je to, da se sve sto je taj seljak rekao do sada ispunilo,,

Prema ovome glasovi o tom cuvenom prorocanstvu, koje danas pronose svi evropski listovi, nisu izmisljeni. Ako jos sto budemo saznali o tom interesantnom prorocanstvu, mi cemo saopstiti nasim citaocima.

0 коментара: